Cum spuneam anterior in "
Agentia Firestarter (Bv) castigatoare la Webstock 2009", Razvan Patrascu ne-a furnizat mai multe informatii cu privire la premiul castigat.
Pagina web a agentiei de branding si comunicare Firestarter a primit cea mai inalta distinctie a festivalului Webstock Awards 2009 la categoria „others”. Prin acest premiu, Firestarter devine prima agentie brasoveana care castiga un festival national si care aduce astfel si aceasta zona geografica pe harta industriei de comunicare din Romania. La doar doi ani de la infiintare si dupa realizarea a numeroase proiecte de branding si a unor campanii de comunicare, Firestarter porneste pe drumul festivalurilor in primul rand pentru a primi o opinie obiectiva vis a vis de valoare muncii acestei echipe. Webstock Awards a insemnat primul pas ce va fi urmat de participarea la alte competitii nationale si internationale din domeniile advertising si branding prin care speram sa aducem acasa noi distinctii care sa certifice valoarea muncii noastre.
Firestarter este singura agentie de branding si advertising din zona brasovului si a fost lansata in iunie 2007 pentru a incerca sa ne dezvoltam intr-o zona din care sa avem o perspectiva mai larga asupra pietei romanesti. Conditiile de piata locale si lipsa resurselor umane formate in acest domeniu au fost primele provocari la care am raspuns in 2007 pe un teren destul de arid pentru dezvoltarea unei agentii. Intre timp am reusit sa formam o echipa formata intr-o buna parte din colegi care si-au castigat experienta in agentii din Bucuresti si am creeat proiecte de branding si campanii de comunicare pentru companii romanesti sau internationale. Webstock Awards 2009 certifica in primul rand viziunea noastra de dezvoltare a agentiei si dorim sa continuam acest drum pentru a aduce Firestarter in zona elitei industriei de comunicare romanesti.
Proiectul cu care Firestarter a castigat locul I la Webstock Awards este pagina de prezentare a agentiei a carei promovare are ca pilon central un serial animat produs de catre echipele de creatie. Serialul al carui nume este „Whose Shoes?” povesteste viata unei perechi de pantofi inainte si dupa ce acestia primesc o identitate, iar episoadele vor fi dezvoltate in urma ideilor care vor veni si din partea celor care intra in dialog cu echipa Firestarter prin intermediul platformei web. In urmatoarele saptamani se va lansa episodul II al serialului „Whose Shoes?” si blog-ul agentiei in care vor putea fi dezbatute scenarii sau idei pentru povestea pantofilor. Intreg conceptul de promovare cat si cel vizual au fost dezvoltate de catre echipa Firestarter iar partea tehnica a fost realizata de catre Stefan Petre a carui expertiza in domeniul web ne-a ajutat sa punem in practica ideile noastre.