Participantii isi pot inscrie lucrarile online pana la 22 ianuarie 2009. Singurul festival european de publicitate dedicat printului, va premia, in cadrul celei de-a zecea editii, cele mai bune lucrari care pot fi inscrise online in cele trei categorii ale competitiei:
- CATEGORY A. AdPrint OUTDOOR & POSTER,
- CATEGORY B. AdPrint PRESS & MAGAZINE,
- CATEGORY C. AdPrint INNOVATIVE MEDIA.
Primele doua categorii sunt dedicate printului "classic", si contin fiecare cate sapte sectiuni de produse si servicii in functie de care vor fi jurizate printurile. In cazul categoriei de Innovative Media, juriul va evalua lucrarile in functie modul creativ in care a fost folosit mediul respectiv, fara a se tine cont de apartenenta la o anumita clasa de produs/serviciu.
Jurizarea se va face in doua etape: prima etapa se va desfasura online si se va incheia cu stabilirea finalistilor, din randul carora vor fi desemnati la Brasov castigatorii competitiei.
Juriul celei de-a zecea editii AdPrint este format din sase echipe de creativi din Europa, si il va avea ca presedinte pe Mark Hunter, Executive Creative Director Euro RSCG Londra.
Structura completa a juriului, detaliile pentru inscrierea in competitie si descrierea completa a categoriilor pot fi gasite pe site-ul festivalului,
www.adprint.ro.
Cea de-a zecea editie AdPrint va avea loc in perioada 12-15 februarie 2009 la Brasov.