Apreciez 0
“Nu” este fără îndoială unul dintre cele mai des auzite cuvinte în relaţia dintre părinţi şi copii… Şi probabil unul dintre cuvintele care trezesc cele mai multe conflicte şi blocaje de comunicare.
În jurul vârstei de doi ani, copilul îl descoperă pe “nu”… şi, spre exasperarea părinţilor, pare că între ei se naşte o prietenie ce va dura o viaţă. Însă cam tot atunci, părinţii încep să spună mult mai des “nu” copilului lor. Frustrare, furie, nervi tociţi de ambele părţi. Sentimente puternice ies la lumină atât în copil, cât şi în părinţi, când se confruntă cu un refuz tranşant sau o interdicţie. Dinamica ce se instalează acum poate avea efecte pe termen lung asupra relaţiei dintre ei.
Principalele întrebările la care vom răspunde în cadrul conferinţei, adresată tuturor celor care îşi doresc să clădească alături de copii o relaţie armonioasă şi de cooperare de o viaţă, sunt:
- Cum putem să ne raportăm mai sănătos la “nu-urile” copiilor noştri?
- Cum putem transforma “nu-urile” copiilor în disponibilitate de cooperare?
- Cum putem trasa limite în relaţia cu copiii fără a recurge la “nu e voie”?
- Cum putem transforma un “nu” într-o oportunitate de conectare?
CUI SE ADRESEAZĂ: părinților, bonelor, bunicilor, cadrelor didactice, psihologilor, care au în grijă copii cu vârsta de 0-12 ani
TRAINER: Monica Reu este singurul trainer român de Comunicare Nonviolentă certificat de Center for Nonviolent Communication din Statele Unite. Împărtăşeste metoda concepută de Marshall Rosenberg din anul 2004 şi este formator autorizat CNFPA. Organizează şi susţine workshop-uri pentru cadre didactice, părinţi şi cupluri. Din anul 2007 este preşedintele Asociaţiei pentru Comunicare Nonviolentă cu sediul în Bucureşti, organizaţie ce are ca scop promovarea principiilor CNV în societatea românească.
ÎNSCRIERI: http://www.academiaheidi.ro/inscrie-te/
copii , educatie , conferinta , parinti , Academia Heidi , Scoala Jules Verne
Această facilitate este accesibilă în fiecare pagină de tip eveniment, entitate sau comunicat, în zona informaţiilor rapide de sub titlul articolului.