Adaugă
Publicitate

Prezentare

La, concursul prezentat anterior in "Castiga o invitatie la Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2008" castigatorii sunt 3 la numar si anume: BilBor Andreea,  Trofim Alexandru Andrei si Manole Razvan-Marian. In randurile care urmeaza gasiti raspunsurile lor la cele doua intrebari. Multumim celorlalti participanti, pentru atentia acordata si va anuntam ca acesta este primul concurs dintr-o serie. Urmatorul concurs are loc in perioada sarbatorilor de iarna. Intrebarile au fost: Pentru achizitionarea unui produs, esti influentat de reclamele tv? Care este principalul factor care iti influenteaza decizia de cumparare a unui produs? Raspuns dat de BilBor Andreea: Ca majoritatea oamenilor prinsi in "masinaria de dorinte"  zi de zi, la fiecare pas, fac si eu parte din cei care urmaresc cu interes spoturile publicitare si care cumpara produse pentru a ne satisface nevoile, necesitatile, dorintele. Iar in ceea ce priveste produsele, bineinteles ca in majoriattea cazurilor sunt influentata de spoturile tv, mai ales cand vad ca o campanie de publicitate are o idee geniala pentru a promova un produs. Cred ca as putea numi ca principal factor care ma influenteaza in cumpararea unui produs sau macar imi ramane intiparit bine in minte acel produs, ideea. Alaturi de idee bineinteles ca actioneaza si  partea grafica, vizuala, povestea sau muzica, culorile. Imortant este sa-ti atinga o coarda sensibila sau anumite valori fundamentale. Raspunsul dat de Trofim Alexandru Andrei: Dupa parerea mea, toate reclamele nu isi expun produsul asa cum este el. Adica, nu iti spune ca acel detergent nu scoate petele de gem. Reclamele sunt folosite pentru a influenta audienta si potentialii clienti, pentru a-i manipula astfel incat ei sa aiba impresia ca respectivul produs este unul pe care merita sa il cumperi, chiar daca este mai scump, chiar daca nu este ceea ce iti doresti si chiar daca nu de cele mai putine ori este asa cum se spune in spot. Eu, cand plec de acasa, la cumparaturile saptamanale, sunt influentat de anumite spot-uri care mi se par atractive si reale, chiar daca eu stiu ca nu este asa. Aici se incadreaza si zicala "Ati mintit poporul cu televizorul". Sunt tentat sa incerc anumite produse la care am vazut reclame bune. Imi place sa diversific. Imi place sa experimentez. De cele mai multe ori sunt dezamagit, dar asta e. Deja am cumparat acel produs. Mai nou am vazut ca se apeleaza la promotii si reduceri. Am vazut ca acestea sunt mai tentante decat acele reclame lucitoare. Dupa parerea mea de client, ceea ce conteaza este calitatea, dar in acelasi timp sa aibe un pret decent. Mai exact, eu caut un echilibru pret-calitate, care sa ma avantajeze. Nu caut ceva care sa fie ieftin, dar de slaba calitate, punand in fata vorba "Ce conteaza cum e, tot lapte este..." Si nu cred ca tot ce este ieftin este de slaba calitate. Nu. Sunt si produse de calitate acceptabila, la un pret mic. Dupa echilibrul calitate-pret, sunt influentat si de eticheta sau ambalaj. Daca este un produs sters, cu o eticheta anosta, nu o sa ma atraga, o sa imi schimbe parerea despre el, o sa cred ca este de slaba calitate. Daca eticheta este una colorata, frumoasa si atragatoare, atunci este foarte probabil sa cumpar acel produs. In ultimul rand, ma mai influenteaza si asezarea in raft, pentru eu cumpar doar din hyper-market sau super-market. Eu nu ma uit la produsele de pe randul de jos, pentru ca nu ma duc la cumparaturi sa stau in genunchi sa vad ce sucuri sunt acolo. Cele care sunt pe randurile de sus imi sar in ochi, sunt in campul meu vizual, si la ele ma uit. Restul, nu prea ma intereseaza. Acestia sunt cei 3 factori care ma influenteaza la achizitionare unui produs. Citeste review-ul lui Trofim Alexandru Andrei dupa spectacol. Raspunsul dat de Manole Razvan-Marian: Reclamele tv nu ma influenteaza. Am studiat prea mult mecanismul de marketing la scoala pentru a ma lasa influentat, fara a analiza, de niste reclame tv. Principalul factor? Recenziile, parerile altor utilizatori.  Mai mult decat pretul si aspectul, ma intereseaza fiabilitatea. ma intereseaza parerea utilizatorului final, care a avut ocazia sa probeze, testeze produsul pentru nevoile lui. Citeste review-ul lui Razvan-Marian dupa spectacol. Sper ca cei trei castigatori, sa ne ofere la finalul evenimentului o parere despre cum au perceput ei infuzia de publicitate de la Noaptea Devoratorilor de Publicitate, 1 noiembrie, Sala Sporturilor, ora 21. Pentru alte informatii legate de acest eveniment accesati: www.ndpromania.ro

Urmează în Braşov 6424

Această facilitate este accesibilă în fiecare pagină de tip eveniment, entitate sau comunicat, în zona informaţiilor rapide de sub titlul articolului.

Vezi mai multe