Apreciez 1
Vizual, auditiv, senzitiv-tactil sau kinestezic – care e stilul de învățare al copilului tău? Dar al tău? Cum îl identifici și cum creezi condițiile pentru ca cei mici să aibă șansa să învețe personalizat cu stilul lor propriu de învățare?
Copiii și oamenii în general sunt diferiţi unii de ceilalţi din foarte multe puncte de vedere. Mulţi profesori şi specialişti în educaţie presupun chiar că există o metodă pedagogică ideală şi chiar o formă ideală de învăţare. Această metodă ideală are de obicei tendinţa de a coincide cu preferinţele fiecăruia şi cu propriile ideologii. Existenţa unei metode educaţionale ideale este în opoziţie cu diferenţele enorme dintre oameni, sub diferite aspecte. Dar ideea că indivizii sunt diferiţi din perspectiva modului de învăţare este totuşi răspândită. Un indicator al acestei dezvoltări ţine de numărul impresionant de cărţi şi articole care se ocupă de diferitele moduri şi stiluri de învăţare.
Cercetătorii afirmă că în ciuda simetriei lor morfologice, cele două emisfere cerebrale funcţionează asimetric, fiecare tratând în felul ei informaţia cu care elevul are de-a face în cursul proceselor de învăţare. Astfel, emisfera cerebrală stângă pare să comande funcţiile mentale necesare gândirii ştiinţifice, gândirii formale, abordării logice, raţionale; în vreme ce emisfera dreaptă apare ca centru al gândirii artistice, globale, integrative, al gândirii intuitive, creative şi al inteligenţei kinestezice.
Conceptul de stil de învăţare defineşte în primul rând competenţele cele mai tari şi cele mai slabe ale unui copil la școală. De aceea acestea trebuie identificate deoarece stilurile de învăţare se aplică în mod specific situaţiilor de învăţare.
Aflăm la conferinţă de la dnul prof.dr. Florian Colceag multe detalii legate de aceste subiecte care ne vor fi de mare folos în lucrul practic cu copiii.
Se adresează: părinţilor, bunicilor, bonelor, cadrelor didactice care au în grijă copii de 0-18 ani
Prezintă: Prof. Dr. Florian Colceag. Acesta are mai mult de 20 de ani experienţă în lucrul cu copiii supradotaţi. A obţinut multe medalii de aur la competiţiile internaţionale cu copiii pe care i-a antrenat la matematică. Este preşedintele EDUGATE şi al organizaţiei IRSCA Gifted Education România.
Durată conferinţă: 3 ore, 17:30-20:30
Locaţie: Școala Jules Verne, str. Păltiniș, nr.6
Locuri disponibile: 40
Investiție: 120 ron până pe 31 ian, 150 ron (1-9 feb), 180 ron în ziua conferinței (11 feb)
Cadrele didactice de la creșe, grădinițe și școli generale beneficiază de 30% reducere!
Mapa de conferinţă, apa sunt incluse în preţ.
Data limită pentru înscrieri on-line: 9 februarie 2015
Detalii și înscrieri: http://www.academiaheidi.ro/stiluri-de-invatare/
Vă așteptăm cu drag!
Echipa Academia Heidi
Această facilitate este accesibilă în fiecare pagină de tip eveniment, entitate sau comunicat, în zona informaţiilor rapide de sub titlul articolului.