Primaria Brasov ne informeaza:
În vederea asigurării bunei desfăşurări a lucrărilor de pregătire a recensământului, respectiv de recenzare corectă a populaţiei şi locuinţelor în România în anul 2011, în conformitate cu prevederile O.G. nr. 36/2007, cu modificările şi completările ulterioare şi H.G. nr. 1502/2009, invită locuitorii municipiului Braşov să se adreseze Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Braşov pentru întocmirea şi actualizarea corespunzătoare a actelor de stare civilă, obţinerea certificatelor de stare civilă pentru cazurile de furt, pierdere, deteriorare, distrugere, precum şi pentru solicitarea documentelor de identitate în condiţii de valabilitate şi înscrierea operativă în actele de identitate a menţiunii de schimbare a domiciliului sau reşedinţei, astfel încât fiecare persoană să poată fi recenzată corect, conform situaţiei de la data recensământului.
Menţionăm că nedeţinerea certificatelor de stare civilă şi actelor de identitate, în condiţii de valabilitate, constituie contravenţii şi se sancţionează conform prevederilor legale.
Etichete:
Primaria Brasov
, recensamant
, evidenta populatiei